luni, 9 ianuarie 2012

Povestea unei mame triste

Ma numesc Muresan Mihaela, sunt mama a doi copii, iar sotul este bolnav. Apelez la sprijinul dvs., cu speranta si cu credinta in Dumnezeu ca ma veti putea ajuta. Locuim intr-o garsoniera, patru persoane. Dormim intr-un singur pat. Venituri avem doar alocatia de stat a copiilor. Sotul meu a lucrat cu ziua la o firma de constructii, unde a avut un accident la coloana vertebrala. Au urmat multe tratamente scumpe si care au trebuit platite, pentru ca nu eram asigurati medical. El era tot sprijinul casei. Lucra si ne intretinea pe toti. Cand s-a vazut in situatia aceea, a facut o cadere nervoasa. Am mers la un examen psihologic si psihiatric, in care l-au diagnosticat cu tulburari mentale profunde. (Anexez si acte doveditoare.) Am facut toate demersurile pentru o pensie, dar nu stim cand o sa o primim.  am ramas fara lemne. Stam toti imbracati in casa. Ne este foarte greu    Sunt zile in care nu am bani nici pentru un corn sa le dau copiilor la scoala. M-am tot zbatut sa putem avea o locuinta mai mare, dar asta o sa ramana doar un vis pentru noi, daca nu avem posibilitatea de a avea nici macar strictul necesar.
Va rog din tot sufletul, nu treceti cu vederea peste scrisoarea noastra, pentru ca stiu ca mai sunt si oameni cu suflet mare, care ne-ar putea da o mana de ajutor. Orice este binevenit. Domnul Iisus si Maicuta sfanta sa va binecuvanteze. 

Suma necesara este:
1000 de euro pentru recuperarea sotului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu